Emapa Analiza Sprzedaży jest to rozwiązanie typu SaaS (Software as a Service), wyposażone w szczegółową mapę Polski, służące do wykonywania analiz przestrzennych na danych sprzedażowych Klienta oraz prezentowania ich wyników w postaci tabel lub kartogramów.
Przedmiotem analiz wykonywanych przy wykorzystaniu tej usługi mogą być dane sprzedażowe pochodzące np. z paragonów sprzedaży lub innych źródeł zawierające informacje o sprzedanych produktach oraz umiejscowieniu klienta (np, adres, kod pocztowy).
Usługa Emapa Analiza Sprzedaży zapewnia szereg wymiernych korzyści, w tym:
o Dane dotyczące lokalizacji jego placówek
o Podstawowe informacje na temat lokalizacji placówek konkurencji,
o Informacje na temat rozmieszczenia Klientów,
o Dane demograficzne opisujące potencjał danego obszaru
o Gdzie i ilu Klientów posiada firma?
o Gdzie i jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem?
o Jak określić grupę docelową do planowanych kampanii marketingowych?
o Jak ukierunkować planowane kampanie marketingowe?
Rozwiązanie jest wykorzystywane m.in. przez sieć hipermarketów budowlanych Castorama. Zobacz referencje.
Dowiedz się więcej: 662-190-214
Zobacz prezentację rozwiązania.