Emapa GeoMarketing to rozwiązanie stworzone z myślą o wszystkich firmach, dla których istotne jest sprawne zarządzanie informacją przestrzenną.
Uwzględnienie aspektu przestrzennego (GIS), informacji statystycznych (GUS), możliwość ich wizualizacji i przedstawienia w klarownej, łatwo przyswajalnej postaci (mapy tematyczne) czyni z aplikacji Emapa GeoMarketing kompleksowe rozwiązanie pozwalające na dokładne analizy przestrzenne. Analizy przestrzenne zaś są nieodzownym elementem efektywnego zarządzania i optymalizacji wszelkich działań biznesowych, a szczególnie często wykorzystywane są przez naszych Klientów w celu optymalizacji sprzedaży, czy optymalizacji dystrybucji.
Emapa GeoMarketing umożliwia zobrazowanie wszystkich informacji dotyczących danej placówki w postaci wielkości i koloru ikon, czy wykresów. Otrzymujesz w ten sposób do ręki mapy tematyczne - niezastąpione narzędzie służące do analiz porównawczych. Dzięki wykresom kołowym lub słupkowym można błyskawicznie porównać kilka wartości liczbowych przypisanych do danego obiektu. Możliwość dynamicznej zmiany koloru wypełnienia oraz wielkości sygnatury pozwala łatwo zobrazować dwie wartości liczbowe, np. rozmiarem sygnatury - wielkość sprzedaży, a intensywnością koloru - liczbę reklamacji.
Połączenie systemu GIS (z ang. Geographic Information Systems, czyli narzędzia do zarządzania informacją przestrzenną) z informacjami społeczno-demograficznymi z GUS (np. zaludnienie, bezrobocie) pozwala jeszcze precyzyjniej analizować oraz planować działania biznesowe.
Dzięki modułowi importu danych możliwe jest automatyczne pobranie danych z dowolnie obszernego zbioru, bez konieczności ich przepisywania czy kopiowania. Daje to znaczną oszczędność czasu pracy i alokowanych środków. Geokodowanie to nanoszenie na mapę obiektów na podstawie danych adresowych. Zaawansowane algorytmy geokodowania umożliwiają szybką przestrzenną lokalizację obiektów. Zmiana w zewnętrznej, źródłowej bazie danych może być automatycznie uwzględniana w programie. Aktualizacja może być dokonywana automatycznie, przy każdym uruchamianiu programu, lub ręcznie, w dowolnym momencie w trakcie pracy.
Dzięki filtrom przestrzennym szybko znajdziesz kilka najbliższych interesujących Cię obiektów. Możesz także wyszukać wszystkie obiekty w określonym promieniu lub obszarze. Dzięki aplikacji Emapa GeoMarketing zobaczysz zasięg działania swój i konkurencji. Łatwe w obsłudze choć bardzo zaawansowane sposoby filtrowania bazy pozwalają na dokładne wyselekcjonowanie tylko potrzebnych do analizy obiektów spełniających zadane parametry. Możliwe jest także zapisywanie filtrów i dowolne operowanie nimi przy tworzeniu nowych prezentacji.
Aplikacja Emapa GeoMarketing wyposażona jest w najdokładniejszą cyfrową mapę Polski, autorstwa Spółki Emapa:
Chcesz sprawdzić dokładność naszych map? Nic prostszego. Wejdź na: www.emapi.pl.