technologie mapowe dla biznesu
Język

Zaawansowana optymalizacja tras

kompleksowe zarządzanie transportem

Emapa GeoMarketing

Aplikacja desktopowa do analiz przestrzennych

Pobierz opis Zamów demo

Emapa GeoMarketing to rozwiązanie stworzone z myślą o wszystkich firmach, dla których istotne jest sprawne zarządzanie informacją przestrzenną. 

Analizy przestrzenne

Uwzględnienie aspektu przestrzennego (GIS), informacji statystycznych (GUS), możliwość ich wizualizacji i przedstawienia w klarownej, łatwo przyswajalnej postaci (mapy tematyczne) czyni z aplikacji Emapa GeoMarketing kompleksowe rozwiązanie pozwalające na dokładne analizy przestrzenne. Analizy przestrzenne zaś są nieodzownym elementem efektywnego zarządzania i optymalizacji wszelkich działań biznesowych, a szczególnie często wykorzystywane są przez naszych Klientów w celu optymalizacji sprzedaży, czy optymalizacji dystrybucji.

Mapy tematyczne

Emapa GeoMarketing umożliwia zobrazowanie wszystkich informacji dotyczących danej placówki w postaci wielkości i koloru ikon, czy wykresów. Otrzymujesz w ten sposób do ręki mapy tematyczne - niezastąpione narzędzie służące do analiz porównawczych. Dzięki wykresom kołowym lub słupkowym można błyskawicznie porównać kilka wartości liczbowych przypisanych do danego obiektu. Możliwość dynamicznej zmiany koloru wypełnienia oraz wielkości sygnatury pozwala łatwo zobrazować dwie wartości liczbowe, np. rozmiarem sygnatury - wielkość sprzedaży, a intensywnością koloru - liczbę reklamacji.

GIS i GUS

Połączenie systemu GIS (z ang. Geographic Information Systems, czyli narzędzia do zarządzania informacją przestrzenną) z informacjami społeczno-demograficznymi z GUS (np. zaludnienie, bezrobocie) pozwala jeszcze precyzyjniej analizować oraz planować działania biznesowe.

Import danych, automatyczne geokodowanie i aktualizacja

Dzięki modułowi importu danych możliwe jest automatyczne pobranie danych z dowolnie obszernego zbioru, bez konieczności ich przepisywania czy kopiowania. Daje to znaczną oszczędność czasu pracy i alokowanych środków. Geokodowanie to nanoszenie na mapę obiektów na podstawie danych adresowych. Zaawansowane algorytmy geokodowania umożliwiają szybką przestrzenną lokalizację obiektów. Zmiana w zewnętrznej, źródłowej bazie danych może być automatycznie uwzględniana w programie. Aktualizacja może być dokonywana automatycznie, przy każdym uruchamianiu programu, lub ręcznie, w dowolnym momencie w trakcie pracy.

Łatwe i szybkie wyszukiwanie

Dzięki filtrom przestrzennym szybko znajdziesz kilka najbliższych interesujących Cię obiektów. Możesz także wyszukać wszystkie obiekty w określonym promieniu lub obszarze. Dzięki aplikacji Emapa GeoMarketing zobaczysz zasięg działania swój i konkurencji. Łatwe w obsłudze choć bardzo zaawansowane sposoby filtrowania bazy pozwalają na dokładne wyselekcjonowanie tylko potrzebnych do analizy obiektów spełniających zadane parametry. Możliwe jest także zapisywanie filtrów i dowolne operowanie nimi przy tworzeniu nowych prezentacji.

Najdokładniejsze mapy

Aplikacja Emapa GeoMarketing wyposażona jest w najdokładniejszą cyfrową mapę Polski, autorstwa Spółki Emapa:

 

 

Chcesz sprawdzić dokładność naszych map? Nic prostszego. Wejdź na: www.emapi.pl.

Przykładowe zastosowania

  • do wizualizacji regionów na mapie i rejonizacji działań handlowych; wykorzystywana m.in. przez Foodcare sp. z o.o. (Gellwe);
  • do lokalizacji serwisów i podziału sprzedaży według poszczególnych jego typów; w praktyce aplikację GeoMarketing w tym celu wykorzystuje Bridgestone Sales Polska sp. z o.o.;
  • do lokalizacji istniejących odbiorców i poszukiwania nowych (np. Diagnostyka Sp. z o.o. Sp. k.).

Zamawiane rozwiązanie

Emapa GeoMarketing

Zamów demo

Wyrażam zgodę na:

* pole wymagane

** Administratorem Twoich danych osobowych będzie Emapa S.A. z siedzibą w Warszawie (00-120), ul. Złota 59, e-mail: prywatnosc@emapa.pl. więcej >